КП Червонограджитлокомунсервіс

Інформація про надходження звернень в колл-центр КП ЧЖКС за період з 01.01.2018 по 06.12.2018 року




Інформація про надходження звернень в колл-центр КП ЧЖКС

за період з 01.01.2018 по 06.12.2018 року


Загалом за період з 01.01.2018 по 06.12.2018 року в колл-центр КП «Червонограджитлокомунсервіс» надійшло 7512 звернень, з яких станом на 06.12.2018 року:

-          409 звернень в стані обробки;

-          578 на виконанні;

-          6525 виконані

 

З загальної кількості звернень за період з 01.10.2018 по 06.12.2018 року в колл-центр КП «ЧЖКС» надійшло 1920 звернень щодо вирішення проблемних питань, які стосуються централізованого опалення з яких станом на 06.12.2018 року:

 

-          50 звернень в стані обробки;

-          302 на виконанні;

-          1568 виконані.



Создан 06 дек 2018